29 Mart 2013 Cuma

NİŞAN MEKANIM

        Hem nişanımı hem de İki haftalık tatilimi yaptım da geldim... hatta üzerinden bi iki hafta daha geçti :)

       Üniversiteydi işti güçtü derken sekiz yıllık beraberliğin ardından  sonunda nişanlanmayı başardık, nişanın ardından bi ohhh çekmedim deil çünkü nişan hazırlıkları yüzük seçme vs. bi telaşeyi de atlatmış olduk böylece, ve evlilik yolunda ilerlerken önümüzde sadece kına ve düğünümüz kaldı, bi de en önemli konu benim tayin işlerim tabii :( 
 neyse gelelim nişanımı yaptığım yere, nişan yeri için bi araştırma yapmadım çünkü yapıcağım mekanı çoktan seçmiştim bile... 






                                      hava soğuk olduğu için biz kapalı alanı tercih ettik tabiki...

                           çok yakında da nişan tepsim, makasım ve nişanımdan bi kaç kere paylaşıcam 
                                                         darısı bekarların başına olsun :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder