9 Nisan 2013 Salı

Markafoni Alışverişim


Malum bu yaz düğünüm var kısmetse, ee bi de balayı tatil meselesi var ki şimdiden tatil için eksiklerimi tamamlamaya başladım bile :)
 keşke bütün herşey alışveriş üzerine olsa bayılıorum bişeyler almaya hem çeyizime hem kendime :) özellikle de internetten aldığım şeyler beni acayip mutlu ediyor, çünkü kargoyu büyük bi heyecanla bekliyorum sanırım bu yüzden...
işte ben de balayı tatilimiz için markafonide gördüğüm twıgy terlik ve ayakkabıyı indirimdeyken kapıverdim işte cicilerim :)













                                                      bu da markafoni hediyem bitki çaylarım :)

9 yorum:

  1. terlik ne güzel hem plajda hem gece dışarda baya beğendm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım hem bikinimin hem de elbisemin altına giyer çıkarım ben :)

      Sil
  2. Bloğuna bayıldım kesinlikle keşfedilmeli ;) takipteyim

    YanıtlaSil
  3. TAKİPTEYİM...
    SİZDE BENİ İZLEMEYE ALIRSANIZ SEVİNİRİM...
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  4. terlikler çok güzelmiş canım güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım daha güzelleri senin olsun ;)

      Sil
  5. takipteyim çok güzel bir blog ve banada beklerim :)
    http://ankaravebiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil