18 Şubat 2014 Salı

Sevgililer Günü Pastam

sevgililer gününde eşime hem pratik hem de süslü bi pasta yapmak istedim, bi de içinde krem şanti olmayan, (krem şanti bana biraz ağır geliyor) ben de bu sebeple krem şanti yerine puding kullanmaya karar verdim pratik olsun diye, (pasta kreması da kullanılabilir) 
çalıştığım için evde pratik şeyler yapmak zorunda kalıyorum çoğu zaman,
ama benim için sadece pratik olması yeterli değil lezzetli de olmalı aynı zamanda
işte size hem pratik hem süslü hem de lezzetli pastamın tarifi ;
 Malzemeler:
- pastaban (sade)
-muzlu puding
-1 lt süt
-muz
-kivi
-rulo kat (büyük paket)
-dr.oetker çikolata kalpler
-dr.oetker kakaolu pasta süsü

Yapılışı:
pastabanın alt kısmını soğuk sütle her yerini ıslatıyoruz, doğardığımız kivileri kekin üzerine yerleştirip pişirdiğimiz muzlu pudingi üzerine döküyoruz, döküp yaydığımız muzlu pudingin üzerine doğradığımız muzları da dizip pastabanın üst kek'ini koyup üzerine kalan muzlu pudingi döküp yayıyoruz, (puding soğuduktan sonra kekin üzerine dökülcek) pastamız bu şekilde buzdolabında biraz donduktan sonra üzerini kaplıycak şekilde dr.oetker kakaolu pasta süsünü serpiyoruz, onun üzerine de kalpli çikolatalarımızla süslüyoruz, en son olarak da rulo katlarımızı pastamızın kenarına yerleştirip iple bağlayıp fiyonk yapıyoruz, en az üç dört saat buzdolabında bekletip servis ediyoruz.






doğum günlerinde de yapabileceğiniz atıştırmalık marsmalowlar

Malzemeler:
- 1 pakep marshmallow
- nutella veya çikolata sosu
-pasta süsü
-hindistan cevizi
-çöp şiş

Yapılışı:
marshmallowları çöp şişe batırıyoruz, nutella sürüp pasta süslerine buluyoruz :)

Afiyet olsun...

3 yorum:

  1. ellerine sağlık :) pasta çok güzel gözüküyor gerçekten en kısa zamanda tarifi uygulamak istiyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)bence de mutlaka denemelisiniz.

      Sil
  2. ellerine sağlık çok güzel gözüküyor:)

    YanıtlaSil